2015. április 30., csütörtök

Büszke vagyok rád fiam idézetek

Büszke vagyok rád fiam idézetek

Fotó Pozitivitás, Bölcs Szavak, Idézetek , Gondolatok, Motiváló Idézetek , . Remélem, olyan életed lesz, amire majd büszke lehetsz. Köszönöm, hogy mindig büszke lehettem rá, hogy veled vagyok ! Akkor kezdődött hajdanán, azon a bolondos éjszakán,. Megszülettél, nem tudtam, hogy fogadjalak. De múltak az évek és magamba . Tudnod kell, hogy büszke vagyok Rád.


A türelmedre, amit a világ iránt tanúsítasz. Büszke vagyok a munkádra, amit nap mint nap teljes odaadással végzel. FIAMNAK SZERETETTEL - ZEMPLÉN,AHOL A CSEND KEZDŐDIK! Ne sajnáltasd maga légy arra büszke , sok mindent. Ha nagy leszel, s rád tör a szerelem, tanácsadóként.


Ha majd gyermeknek látsz fiam. A legszebb gyermekekkel kapcsolatos idézetek. Ne érje gond soha, ki rád hajnalt derít. Töröld le gyöngéden a gyermek . Olyan vagyok e boldog anyasággal, mint föld. Fiam , aki a világ küszöbén állsz, legyen ez a vers neked útravalóm.


Büszke vagyok rád fiam idézetek

Harc vár rád , kemény harc - nézz a homlokomra. Végezetül pedig kettő idézettel üzenek neked Fiam. Szerelmes versek, idézetek fórum, 3. Egyszer még több fiam is lehet, betakarják majd átfagyott testemet. Felnézek Rád , és büszke vagyok ,. Látoők is tudják,hogy Veled boldogabb vagyok ! A szerelem az, amikor feléd fordul, rád néz, és azt látod a szemében: ha most az egész város. Annyi apró öröm ér büszkén kürtölöm a világnak.


Fiam , ne mondd meg nekem, mi éri meg: az igaz szerelem a legnagyszerűbb dolog a világon, a kanalas orvosság után. További ötletek a következővel kapcsolatban: Idézet , Idézetek és Versek. Nem voltam mindig jó, és még most sem vagyok. HALAS ES BUSZKE VAGYOK RAD ! Kedvenc Idézetek , Gondolatok, Motiváció, Gyereknevelés, Idézet , Fiam. Sírversek és idézetek temetési szallagra vagy más alkalomra.


Büszke vagyok rád fiam idézetek

A tíz éves fiam egyszer talált egy pénztárcát az utcán. Elmondtam, mennyire büszke vagyok rá és hogy milyen jót tett azzal az emberrel, . Már jó utat megtettek, amikor az apa hirtelen megállt, és így szólt: – Fiam , állj meg! Azt mondta: „Nem vagyok én koldus!


Nagyon büszke vagyok rád ! Még ha a saját fiam lenne, akkor sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések