2016. február 9., kedd

Gboard hangalapú

Gboard hangalapú

Egyes androidos eszközökön már a Gboard az alapértelmezett billentyűzet. Frissítés keresésével győződjön meg arról, hogy eszközén az alkalmazás legújabb . Posts about hang alapú szövegbevitel written by Leleplező Blog. Ha belépek, a Nyelvek . Nem tudom, hogyan működik a hangalapú gépelés.


Gboard hangalapú

De mint írtam, ez a billentyűzeten ( Gboard ) van, amit én ugye letöltöttem. Hasznos új funkciót kapott a keresőóriás billentyűzete. Nem ismeretlen fogalom a hangalapú szövegszerkesztés és diktálás, az Apple gépein már bevált gyakorlat. A Gboard egy minimum három az egyben virtuális billentyűzet,.


Android hang alapú gépelés. Amazon Alexa, a Microsoft Cortana és az Apple Siri mellett már a világ egyik legnépszerűbb hangalapú digitális digitális asszisztense. Mobil - Cool Gboard tippek és trükkök . GBoard : Hol tudom előhozni a hangalapú diktálás kis mikrofon ikonját a billentyűzeten? Engedélyeztem, de a billentyűzeten nem látom.


A hang alapú interakcióhoz használni kívánt nyelv. Egy sms, vagy messenger esetén a. A GBoard ebben sokkal jobb. A hangalapú szövegbevitelnél hogyan diktálok neki írásjeleket?


Viszont megszerettem a . Van mód arra hogy mindkettő használható . Előfordulhat, hogy a korlátozás hatással lesz a hangalapú keresés oldalára. Azonnali fordításba is képes kezdeni a Gboard legutóbb kiadása. Hangalapú , valósidejű fordítást kínál minden Windows-felhasználónak a Skype.


Gboard hangalapú

Román nyelv hangalapú keresés az asztalon és a Chrome-bővítmény Voice . A BMW bemutatja az összes . Huawei PLite telefonomnál eltünt a virtuális bill. Telepítettem a GBoard -ot hátha az jó lesz, de sajnos azt sem lehet . De a SwiftKey beállításaiban vissza lehet kapcsolni a hang alapú bevitelt. Globalban gboard van, de a lényeg ugyanaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések