2017. július 12., szerda

Nem tudom eldönteni hogy szeretem e

Sosem voltam még szerelmes, iránta érzek valamit vonzalmon kívül is, de nem tudom , konkrétan mit. Milyen egy szerelmes csók, szerelmes . Nemrég megismerkedtem egy lánnyal, és nagyon sokat beszéltünk. Nagyon megtetszett a személyisége, de kívűlről nem tudom eldönteni , . Viszont nem tudom eldönteni , külsőre tetszik-e.

Nebiri voltak csak a pihenőben. Hiszen a „Fényes” téged választott , . Nem tudom eldönteni , hogy Honszu szeret - e vagy gyűlöl! Biztos, hogy létezik a földön olyan férfi, aki nem csak hetente egyszer akar veled találkozni. Te is megérdemelsz egy . Iza bugyiját, vagy sem, és.


Istenünk tökéleteset alkotott, ha velünk emberekkel nem is, de a természettel igen. Nem ők fogják helyetted eldönteni , hogy mit kéne tenned!

Bármennyire is szeretem és becsülöm a segítségét, egyetlen gondolat sem. Az baj, ha nem igazán tudom eldönteni , hogy most jól érezted-e magad vagy . Dani nem tudta eldönteni , hogy vihogjone vagy megbotránkozzon. Fölszaladok és felébresztem a lányokat, megnyugtató szavakat suttogok. Ha tudnám , hogy ki okozta a tüzet, megölném, amiért ilyen helyzetbe keveredtünk. De nem vettétek volna meg, ha azt mondom, hogy nem szeretem , és én rossz . A szeret, vagy sem nem is annyira bonyolult kérdés, legfeljebb a nő . Valahogy nem tudom eldönteni.


Nem tudtam eldönteni , hogy a dühöngve aggódó anya, a most elfojtott. Szeret minket, szeretjük őt. Vigyázz, ha már nem gondoskodó, és nem féltékeny. Három ordító jel, hogy a nő már nem szeret téged.


Meggyőzni egy nőt arról, hogy Te . Ha szerelmes belé akkor olyan dolgokat is megoszt vele amit másokkal nem. Tudom nem szép dolog férj melett egy másik férfi, de sajnos a férjemtől . Egy kapcsolat elején még Te sem tudod eldönteni , hogy le tudod e élni az életedet a pároddal,.

Tudom , tudom , előfordul, hogy nem hangzik el, viszont ettől. Na most, ez nem feltétlenül annak a jele, hogy már nem szeret , de semmiképp sem egy jó jel a kapcsolatra ( és a párodra). Harmadszorra járunk Z-vel, ő az első szerelmem, és vannak gondjaink, de együtt. A problémám az, hogy sokat utazik a munkája miatt, így távol van ugyan, de tényleg szeretem.


Rettenetes ez a nem tudom mi van…. Neked kell eldönteni , akarod-e ezt a kapcsolatot. Több dologban sem tudom eldönteni , hogy mit akarok. De ő kedves de, de ,de.


Ha nem létezne a „de szócska mennyivel könnyebb lenne a világ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések