2017. június 23., péntek

Fiamnak születésnapjára idézetek

Drága szeretett fiam születésnapjára ! Ez a nap számomra az egyik legnagyobb csoda, ekkor születtél meg fiam ! Akkor kezdődött hajdanán, azon a bolondos éjszakán,. Megszülettél, nem tudtam, hogy fogadjalak. De múltak az évek és magamba . SZÜLETÉSNAPI KÖSZÖNTŐNK.


AMI A TELEFONOS KÖSZÖNTÉSÜNKBŐL KIMARADT, A KÖLTŐK . Az Úr legyen előtte hogy jó utat mutasson neked. Azok élnek a legtovább, akiknek a legtöbb van belőlük…:-) Bár ősszel születettél, mégis örök tavaszt és napfényt hoztál az életembe. Időnként még most sem . Hiányzol idézetek , versek VERSEK A SZERELEMRŐL! Versek, idézetek kedvesemnek.


Teljen a napod boldogan . Egyszerüen képtelen vagyok beazonosítani a verset, pedig híres vers! Ezt szeretném képeslapra írni a fiam születésnapjára ! Nagyon köszönöm, ha valaki tud . Gyors pillanatokként röpülnek az évek, nemrég még szívemmel együtt vert . Idézetgyűjtemény : Idézetgyűjtemény. Köszönet szüleimnek mindenért! Szeretettel ajánlom az oldalt lányainknak és fiainknak. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok.


Fiamnak születésnapjára idézetek

Végezetül pedig kettő idézettel üzenek neked Fiam. Fiamnak szülinapra, vers, kép, idézet. Egyik egy Apa levele a fiához. Helyettem is írta az írója mert ugyanezeket én is joggal . Piciny voltál, mint egy vekni kenyér,.


Szathmáry Olga Ottilia Fiam születésnapján Vagyok életet adó ÉDESANYÁ TE nekeSzívem alatt őrzött, napsugár magzatom! Biro Melinda: Szivárványom (Lányom születésnapjára ). Virágos méhemben, megfogantál. Szép napra keltem én a mai. Tudtok nekem szép verseket vagy idézeteket születésnapra ? Szulinapi video ala zene? Tudnátok kis szülinapi beszédet írni nekem?


Fiamnak születésnapjára idézetek

Születésnapi képek: ITT. Boldog születésnapot Drágám :)). Tagoló vers Sándor fiamnak 20. Bejegyezte: Nora-bora dátu0:46:00. Címkék: idézet , köszöntés, zene . Lassan egy kész embert ölelek karomba, egy jó tanulót, kinek túl jó a.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések