2018. szeptember 13., csütörtök

Gyakori kérdések vicces sztorik

Válaszok erre az egyszerűnek tűnő kérdésre. Ja be van kamerázva a lift xdd te jó ég mennyire nevettek rajtam a kamera másik oldalán. Keress kérdéseket hasonló témákban: ciki, vicces , . Fuuuu nekem rengeteg van :D. Baratnoimmel mentünk mekibe, Happy Mealt vettünk.


Leraktam az asztakra az egyik tálcát, . A kérdező kommentje: Én egyszer sétáltam barátnőmmel, és mondta, hogy szomjasak, bemegy. Az osztálykiránduláson uszodában is voltunk és kabinokban öltöztünk. Carena nevű felhasználó válasza: Tanuló voltam pár éve a Reálban. Jött egy néni,kezében egy nagy tejföllel és megkérdezte,hogy meddig . D Egy megállót utazott így, akik látták azt mondták hogy nagyon vicces látvány volt.


A kocsik persze dudáltak végig, mint állat. Nagyon kínos dolgok amik történtek veled és inkáb elástad volna magas? Valamilyen vicces történet érettségiről. Hát mentem a boltba Spagetti alapért,biciklivel.


Megyek-megyek az úton, egyszercsak azt veszem észre,hogy ahol le szoktam szállni,ott volt . Félreérthető beszólások, vicces történetek stb. Kicsike voltam még és imádtam a nagypapámat. Megjöttünk anyával a vásárlásból a csomagtetején lévő első dologgal a kezemben . Mondom nem, tiszta nyári idő van egyből jött a kérdés , hogy akkor miért. Ez azért vicces , mert kint éltem már pár éve akkor Németországban. Egyszer a barátnőm közölte velem, hogy szeretné ha hátulról csinálnám, gumi nélkül.


Először nagyon fájt neki, sikítozott, de pár perc után . Táborban voltunk a legjobb barátnőmmel,nem is kérdés hogy egy szobába kerültünk. Nos,a szállásunk egy kollégium volt,és nem csak a mi . Ciki, vicces , kellemetlen vagy feledhetetlen sztorik ? Kategória: Egyéb kérdések Egyéb . Amik megtörténtek veled és abban a percben úgy éreztehogy jobb lenne,ha elsüllyednél. Tudom már van több ilyen kérdés ,de ha azóta még . Vannak büdös szájjal kapcsolatos vicces , kínos történetetek?


Az érettségi egy kivételes esemény az ember életében - nem csoda, hogy kivételes kérdések merülnek fel vele kapcsolatban. Jánosik Gergő vlogger most úgy döntött, összegyűjti a leglehetetlenebb kérdéseket, és kielemzi. A gyakori kérdések között olykor egészen vicces kérdések is felbukkannak. Mindegy is, a lényeg, hogy ilyen sztorik akadnak bőven a mi (khm) ismeretségi körünkben is. Gyakori kérdések , amiket valaki tényleg feltett.


Gondoltuk, a közelgő Valentin-nap alkalmából . Adódhat a kérdés , vajon miért akarná bármelyik felettes, hogy így érezze. Kínos és vicces sztorik : nászéjszaka, ami nem épp úgy alakult, . Amúgy van erre egy remek és vicces videó David Tennanttel, csak érteni kell. Furcsamód a gyakorikérdések. Többnyire nem is a kérdés az, ami ilyenkor leblokkolja az ártatlan egyedülállót,.


Gyakori kérdések vicces sztorik

Ez egyre gyakoribb mostanában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések