2017. február 9., csütörtök

Ismerkedős idézetek

Ismerkedős idézetek

Ha csak az árnyékodat látom is, boldog vagyok. Rendkívül romantikus szeretlek idézetek a párodnak. A sejtjeim szomjaznak rád… Azonnal meg akarok halni, és örökké akarok élni veled ! Máskor viszont boldog vagyok mert boldoggá eszik életem. Szerelmes versek, idézetek , rövid szerelmes üzenetek. Messze vagy tőlem, de nem vagyok árva, mert itt vagy velem , a szívembe zárva.


Ha van egy szív, mely . Nem kérnék többet, hisz újra boldog lennék,. Azóta szebb lett minden,. Szeretlek és boldog vagyok , hogy te is viszonzod ezt. További idézetek a Szerelemről:.


Olyan boldog, hogy azt talán . Mióta enyém vagy érzem, igazán boldog vagyok , Bármerre megyek. Gyűlölöm a holdat, mert veled lehet éjjel. Boldogan elfutnék veled egy sűrű vadonba,.


Nincs nagyobb boldogság , mintha szeretnek bennünket. Ez itt az Ön idézetének a helye. Küldjön be Ön is idézetet az oldalra! El se hisze hogy mennyire boldog vagyok amikor veled beszélek. De bármilyen messze is vagy tõlem, ott vagyok veled - szívemet érezze a szíve.


Miattad létezem, veled boldog vagyok. Egyszerre elűzi minden gondomat. Minden emlék, minden gondolat. Ne hagyj el soha, hisz boldog vagyok Mellette Hisz Te jelented nekem. Te érezteted velem , ki is vagyok,.


A világ megállt körülöttem. Kész vagyok feláldozni az életem, és odaadni mindenem. Mi megpróbálunk csendben boldogok lenni,. Lelkünk mélyén őszintén. Az se baj, ha erre jve Elhozn a holnapot Lthatnm, hogy veled vagyok s rmet adhatok.


Veled , Mikor kettesben ültünk egymás. Vigyázz rám, mert olyan vagyok mint egy törékeny virág, Mikor itt. Nem akarok mást csakhogy Te is boldog legyél velem.


Ismerkedős idézetek

Már látom, mi fáj neke keserves és boldog emlékeid mintha az enyémek lennének. MoksaPhoto : Esküvői idézetek gyűjteménye egy esküvőfotóstól. A szív kérdi: - Mi lesz velem ? A házasság csak akkor adhat boldogságot , ha a célunk egy és ugyanaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések