2015. március 30., hétfő

Szeretlek idézetek fiúknak

Most összegyűjtöttük társkeresőinknek a legszebb szerelmes idézeteket ! A legszebb szerelmes idézetek , amelyeket nyugodtan elküldhetsz fiúknak is. Szép idézetek minden formában! Távol vagy tőlem, de szívem ott van nála érzem, hogy szeretlek , vágyom utána vágyom, hogy . Szerelmes versek Szerelmes SMS-ek.


Ezen az oldalon lesz minden,ami a csajokat érdekli,és megtudhatod mi.

A kérdésem után eltelt két nap. Fel voltam háborodva, hogy miért nem kapok választ. Klári, én arra kértelek, hogy légy a feleségem! Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Nem tudta mit kellene tennie, nem tudta meddig bírja a szíve.


Egy nap aztán megismerkedett, egy fiúval , ki nagyon megszeretett. Más karja zár, Nem olyan erősen mint te. Más ajka vár, Nem olyan mint veled. Már én vezetek, Nem úgy mint veled.

De emléked őrzöm, szívembe temetem, bárhova bújsz, én sosem . Becsüld meg ki szerelmes belé becsüld meg kí csak érted él. Kívánok neked minden szépet, aranyesős virág rétet, epret, milkát, csokistejet, és hogy a fejedben mindig én legyek! Idézetek fiuknak lányoknak. S boldoggá tenném minden . Bár lennék takaró mely érinti testedet!


Oly megnyugtató, hogy itt vagy nekem. Hogy mindeb bajban fogod a kezem, hogy nem hagysz el soha, hogy viszont szeretsz, hogy velem . Vágytam én már sok mindenre. Szeretlek , mint anyját a gyermek,. De rá kellett jönnöm, nincs annál erősebb vágy, mint amikor a másik közelségére vágyunk.


Amikor úgy vágyunk a másik . A párnámra könny hull, mert nem lehetek vele Szívemben fény ragyog, mert NAGYON SZERETLEK ! A szerelmet nem lehet betűkkel . A pint Nikolett Szabó fedezte fel. Fedezd fel (és mentsd) saját pinjeidet a Pinteresten. SZERELEM ( szerelmes versek, képek, idézetek ). Radnóti Miklós: Tétova óda. Bálint-napi felhívásunkra annyian vallottak nyilvánosan szerelmet kedvesüknek, hogy épp elég gondot jelentett a .

Pici erdõben pici nyuszi, pici szádra pici puszi! Egy bûnöm van, nem nagy vétek, két szó az egész: szeretlek téged! A kategóriához 4idézet tartozik (bővebb infó). Kész vagyok feláldozni az életem, . Vicces szerelmes idézetek válogatott gyűjteménye.


Küldj idézetet a szerelmednek! Egy csokorba gyűjtöttük a szerintünk legszebb magyar szerelmes verseket. Próbáld ki versíró programunkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések